Visita PACKCON 2021 in Shanghai

U 14-16 di lugliu di u 2021, u Direttore Generale è altri culleghi di Hongsheng anu visitatu a mostra di 3 ghjorni PACKCON 2021 in Shanghai cum'è visitatori d'affari.A mostra hè un successu cumpletu cù una superficie di circa 20 000 metri quadrati è più di 500 espositori.Attrae decine di millaie di visitatori di alta qualità.

L'indirizzu di a mostra hè Shanghai New International Expo Center.A mostra si concentra nantu à l'imballaggi è i cuntenituri di carta, plastica, metallu, vetru è altri materiali, riunendu materiali di imballaggio innovativi, struttura di imballaggio, design di imballaggio è soluzioni di imballaggio generale, chì rapprisenta a nova tendenza di u sviluppu di l'imballaggio in Cina è una grande piattaforma per l'innovazione. servizii di imballaggio.

dfb

Cù u tema di "Vede u Futuru di l'Imballaggio", PACKCON 2021 mostrarà in modu cumpletu imballaggi è cuntenituri di carta, plastica, metallo, vetru è altri materiali, riunendu materiali di imballaggio innovatori, strutture di imballaggio, cuncepimentu di imballaggio è soluzioni di imballaggio in generale.In basa di cuntinuà i vantaghji di e sessioni precedenti, sta mostra integra più tecnulugia novi, novi prudutti è novi punti culminanti, riunisce i clienti da a parte alta, media è bassa, è crea una quantità di attività da l'acquistu cummerciale, a discussione tecnologica à a catena industriale. custruzzione, divintatu una finestra impurtante à osservà u novu mudellu di sviluppu industria imballaggio.

newimg

I spazii di imballaggio dispunibuli è degradabili sò pieni di pruduttori è fornitori di a listessa industria di Hongsheng induve sò fundati parechji novi specificazioni è prudutti di dimensioni.Hongsheng hè aspittendu à avè a pussibilità di cooperà cù più pruduttori eccellenti in Cina per furnisce i migliori prudutti di vasellame di polpa di bagasse di canna di zuccheru ecologicu per i nostri clienti in u mondu sanu.

A cultura corporativa di a nostra cumpagnia hè "Menu contaminazione, più speranza".Speremu chì l'usu di prudutti di plastica in u mondu pò esse ridutta per mezu di a nostra prumuzione di stoviglie degradabili ambientali è pudemu cuntribuisce à a prutezzione di l'ambiente globale.


Tempu di Postu: Feb-16-2022