Chì sò i Pulp Tableware?

Avà più è più amichevuli di l'ambiente, stoviglie di polpa di paglia, stoviglie di polpa di canna di zuccaru, stoviglie di polpa di paglia, stoviglie di polpa di bambù, è ancu secchi di zuppa di carta kraft, ecc. sapè distingue sti prudutti.

Pulp tableware hè una stoviglia fatta cù stampi di vacuum per mudificà è asciugà a polpa, è poi più trasfurmata.Pò rimpiazzà u metale è u plastica per i residenti.Cù a cuscenza crescente di a prutezzione di l'ambiente umanu, a dumanda di i citadini cinesi per i prudutti di l'ambiente hè ancu crescente, è i pasti di polpa cù vantaghji cum'è a salute è a prutezzione ambientale sò stati ricercati da u mercatu.

Parrannu di a tavola di polpa di paglia più cumuna nantu à u mercatu, i paglia di colti sò usati cum'è materia prima.I prudutti pruduciutu anu più impurità in l'apparenza è u culore marrone più chjaru.

A tavola di polpa di canna di zuccheru, più amata da i clienti stranieri, usa bagasse cum'è materia prima.Ci sò dui tipi di pasti pruduciuti, unu hè biancu, è l'altru hè culore di polpa di canna di zuccheru, vale à dì marrone.L'apparenza di u pruduttu ùn hè micca forte, cum'è Ecofriendly Bagasse Pulp Tray.

A tavola di polpa di bambù, a tavola più caru in u mercatu, usa a polpa di bambù naturali cum'è materia prima.A qualità di u produttu hè di punta in l'industria, l'apparenza hè stylish è simplice, u culore hè marrone, è u pruduttu hè forte.

Bucket di zuppa di carta Kraft, a tavola più famosa in u mercatu.U pruduttu usa carta kraft cum'è materia prima, cù un revestimentu integratu.A serie di prudutti sò soprattuttu serie di bucket di zuppa, chì hà un bonu sigillatu.

Sottu à l'aumentu di i prublemi ambientali glubale è l'impattu di e pulitiche domestiche di vita verde, i prudutti di a tavola di schiuma è di plastica si ritiranu gradualmente da u stadiu di a tavola.I materiali utilizati per a tavola di polpa sò innocu per l'omu è facilmente degradati.Ùn ci hè micca contaminazione durante i prucessi di fabricazione è usu, è a qualità di u produttu Soddisfa cumplettamente i requisiti di igiene alimentaria naziunale, è hà e caratteristiche di riciclamentu faciule, eliminazione faciule, o cunsumu faciule dopu chì u pruduttu hè adupratu.Per quessa, hè amatu da i cunsumatori domestici.A tavola di Pulp occuperà gradualmente u mercatu di a tavola dispunibile è e so prospettive di sviluppu di l'industria sò boni.

Per avà, a quantità di stoviglie di plastica dispunibile in Cina conta per una quantità relativamente alta in u mondu.Cù a migliione di i requisiti naziunali di prutezzione di l'ambiente è a cuscenza naziunale di a salute, i stoviglie di plastica dispunibuli per l'asportu seranu rimpiazzati.L'industria di a tavola biodegradable cum'è a tavola di polpa è a tazza di carta biodegradabile hà un largu spaziu di sviluppu è a dumanda di u mercatu cuntinueghja à cresce.

U mercatu di a tavola di polpa hà assai spaziu per u sviluppu, ma per u mumentu, l'industria hà sempre assai disadvantages.L'industria hà soglie bassu è supervisione inadegwata.Parechje attelli neri nantu à u mercatu anu scappatu di a linea di fondu legale è etica, utilizendu materiali di bassa qualità per cuntrullà i costi, cuncintrau nantu à publicità di fantasia è ignurà a qualità di u produttu, purtendu à l'ordine di u mercatu.Hè diventatu caòticu, chì hà purtatu à a rallentazione o ancu a diminuzione di u sviluppu di a tavola di polpa.

Ancu s'ellu ci hè sempre una seria di prublemi in u sviluppu di l'industria di a polpa è di a tavola in Cina, e misure di prutezzione ambientale di "pusà carta cù plastica" anu guadagnatu un sustegnu populari.Dunque, finu à chì i prublemi di sistema incomplete è tecnulugia immature in u sviluppu di l'industria di a polpa è di a tavola sò risolti, è e misure currispundenti sò pigliate in cumminazione cù a situazione attuale di u sviluppu suciale, u sviluppu acceleratu di l'industria serà prumossu in modu efficace.


Tempu di Postu: Feb-21-2022